Page tree
Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Stimulans til diskusjon og samarbeidslæring i matematikk

Prosjekt: P34/2017 i Norgesuniversitetet.

Quiz, i ulike variantar, har vorte ein populær teknikk for å fremja aktivitet i klasserommet, men eksisterande system (t.d. Kahoot) manglar tilstrekkeleg støtte for matematikk. Målet med dette prosjektet er å innføra systematisk bruk av samarbeidslæring i to konkrete matematikkemne, ved hjelp av slike quiz-system. For å nå dette målet må me

  1. Utvikla eit quiz-system som tillet matematisk notasjon i spørsmål og svar, og som legg til rette for bruk i klasserommet.
  2. Utvikla spørsmålssamlingar som er egna for å skapa relevant diskusjon i klasserommet.
  3. Testa ut quiz som ein drivar for diskusjon og annan samarbeidslæring i klasserommet.

Quiz-systemet vert utvikla som ein plugin i Moodle, og vil byggja på eksisterande plugins.

Det overdordna målet med prosjektet er å utnytta sosiale læringsprosessar på ein måte som skalerer til klasser med fleire hundre studentar. Quizen tener direkte to formål, for det fyrste stimulerer han kvar einskild student til å ta stilling spørsmålet som vert stilt, og for det andre kan læraren identifisera tema som krev betre gjennomgang. Spørsmål der studentane gjev ulike svar er godt egna for diskusjon i små grupper, noko som er venta å gje betre læringsutbyte enn fasit frå førelesaren.

Bloggstrøm

JazzQuiz er publisert
JazzQuiz er denne månaden publisert som modul i Moodles offisielle arkiv: sjå https://moodle.org/plugins/mod_jazzquiz https://moodle.org/plugins/mod_jazzquiz Søknaden om opptak vart sendt tidleg i januar, og sidan då har JazzQuiz vore gjennom ein godkjenningsprosess for å sikra at kvaliteten er bra nok for publikasjon som eksperimentell modul. Dette er ein milepæl, der me ser at arbeidet me har gjort er godt nok til å kunna ha verdi for andre. Derimot er det slett ikkje slutten på utviklinga.…
Fyrste utprøving august 2017
Prosjektet har vore svært aktivt sumaren 2017, og resultatet er ein ny aktivitetsmodul til Moodle https://moodle.org/. JazzQuiz, som modulen heiter, er laga spesielt for å kunna improvisera spørsmål i ein quiz der deltakarane er til stade saman i klasserommet eller auditoriet. Det skal vera didaktikkens svar på jazzens Jam Sessions. Modulen er er førebels ikkje moden nok for distribusjon,…
Seminar 25. april
Prosjektet Klasseromsquiz i Matematikk inviterer til seminar 24. april 2017. Tid 25. april kl. 13-14.30 Stad A335 (NTNU i Ålesund) Tittel Undervising med digitale verkty Seminaret er ein serie med korte (5-10min) presentasjonar og diskusjon i salen. Hans Georg Schaathun (proesjektleiar): Klasseromsquiz Siebe van Albada: Adaptivt læringssystem Geirmund Oltedal (instituttleiarar): Eit anna quiz-perspektiv Aslak Bakke Buan,…

 

Prosjektgruppe

  • Professor Hans Georg Schaathun, prosjektleiar, georg@schaathun.net
  • Universitetslektor Mikael Tollefsen
  • Fyrsteamanuensis Siebe van Albada
  • Fyrsteamanuensis Njål Foldnes, BI Stavanger, ekstern utprøving
  • Student Sebastian Gundersen, utvikling
  • Student Kay Sindre Lorgen, utvikling
  • Student Andreas Rekdal, utvikling

Styringsgruppe

User list not rendered as you do not have the privilege to view user profiles.

Fersk aktivitet

Space contributors

{"mode":"list","scope":"descendants","limit":"5","showLastTime":"true","order":"update","contextEntityId":7374769}

 

  • No labels